شرکت ایرانسل و گیمیفیکیشنمرجان شرافتی2 مرداد 1398بازاریابی و فروش یکی از مهم ترین ارکان در هر کسب و کاری است و شرکت ها همواره به دنبال روش های جدیدی برای ... ادامه مطلب
گیمیفیکیشن در استارباکسکوثر معصومی1 مرداد 1398نخستین کافیشاپ با نام استارباکس در ۳۱ مارس ۱۹۷۱ در شهر سیاتل با همکاری سه دوست، یک معلم زبان انگلیسی به نامجری بالدوین، یک معلم تاریخ ... ادامه مطلب
چگونگی استفاده از gamification برای طراحی تجربیات سفر خاطره انگیزسید محمد امین جامعی27 تیر 1398این را می توان با استفاده از تکنیک های مختلف مشخص شده در چارچوب کار بدست آورد، از جمله: 1 . آرامش و تنش ... ادامه مطلب
وفاداری با گیمیفیکیشنمرجان شرافتی16 تیر 1398مفهوم وفاداری مفهوم وفاداری در مشتری و ایجاد مشتریان وفادار در چارچوب کسب و کار به صورت ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله ... ادامه مطلب
اثر زیگارنیک چیست؟ The Zeigarnic Effectایمان مهدی نژاد19 آذر 1397فعالیت های نیمه تمام همواره در پس ذهن افراد پررنگ تر باقی می مانند ! ... ادامه مطلب
آیا با برنامه فروش ریفرال آشنایی دارید؟ایمان مهدی نژاد17 آذر 1397برنامه فروش ریفرال یا همان فروش از طریق معرفی به دیگران خود زیر مجموعه ای از گیمیفیکیشن است ... ادامه مطلب