بازاریابی و فروش یکی از مهم ترین ارکان در هر کسب و کاری است و شرکت ها همواره به دنبال روش های جدیدی برای افزایش و گسترش مشتریان خود هستند. امروزه بسیاری از افراد بخش زیادی از وقت خود را صرف استفاده از گوشی های هوشمند و اپلیکیشن ها می کنند، از این رو تکنولوژی و ابزارهای جدید همواره مورد توجه بازاریاب ها بوده است.

ایرانسل، اپراتور دوم تلفن همراه در کشور،با هدف تحقق نیازهای مشتریان گام برداشته وخود را با نیازهای آنها همگام می سازد. برای موفقیت در این زمینه باید نیازهای مشتریان شناسایی شود و به نحو موثرتری نسبت به رقبا به آن ها پاسخ داده شود استفاده از گیمیفیکیشن در این حوزه برای ایجاد انگیزه در مشتریان صورت می­گیرد.به منظور دسترسی آسان و امکان مدیریت یکپارچه خدمات سیم کارت و اینترنت وایمکس، اپلیکیشنی تحت عنوان «ایرانسل من» را در اختیار مشترکین خود قرار داده است.­

هر روز با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من و تکان دادن تلفن همراه خودتان، پیشنهاد بسته‌های مختلف اینترنت، مکالمه، پیامک و یا کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اسنپ فود، اسنپ، فیدیبو، مکتب پلاس، دیجی استایل، ریحون و دیجی کالا دریافت نمایید. توجه کنید که برای دریافت تخفیف باید آخرین نسخه اپلیکیشن ایرانسل من را نصب یا به روزرسانی کنید و پس از ورود به اپلیکیشن در همان صفحه اول روی تخم مرغ شانسی کلیک کنید و به صورت شانسی هدیه‌ای برنده خواهید شد.

بزرگترین مزیت استفاده از ایرانسل من اینجاست که می توانید با در دست داشتن یک موبایل، از یک محل به کلیه اطلاعات مرتبط با حساب سیم کارت های اعتباری و دائمی و اینترنت وایمکس ایرانسل دسترسی داشته باشید. در واقع افرادی که همزمان از چندین سیم کارت و خدمات وایمکس ایرانسل استفاده می کنند، بیشترین بهره را از این اپ خواهند گرفت.

وجود آیتم امتیاز من در منوی این اپلیکیشن یکی از مزایای آن است که حس گیمیفیکیشن را دارد و مخاطب را به سویی می کشاند که وارد این بازی شود. اگر چه در حال حاضر بخش «امتیاز من» کار نمی کند اما قطعا پیش بینی هایی برای آن صورت گرفته است. یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن بحث جانمایی برای افرادی است که در حال حاضر اپراتور تلفن همراه آنها ایرانسل نیست. پس از نصب این اپلیکیشن، در نخستین دیالوگی که برقرار می شود به مخاطب گفته می شود شماره تلفن همراه یا شناسه وایمکس خود را وارد یا یک سیم کارت ایرانسل خریداری کنید. این نشان می دهد که ایرانسل این احتمال را در نظر گرفته که 90درصد افرادی که این اپلیکیشن را دانلود می کنند، ایرانسلی هستند و 10درصد افرادی که «ایرانسل من» را به طور اتفاقی از طریق ارسال توسط دیگران یا هر روش دیگری نصب کرده اند، در حال حاضر سیم کارت ایرانسل ندارند. بنابراین ایرانسل این دسته از افراد را نیز تحت پوشش قرار داده و بعد جذاب آن این است که این اپلیکیشن جنبه بازاریابی دارد و فرد می تواند درخواست بدهد و جهت خرید سیم کارت ایرانسل اقدام کند.

گیمیفیکیشن برای کسب و کارگیمیفیکیشن در بازاریابیگیمیفیکیشن در تبلیغاتنمونه‌های گیمیفیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *