شرکت تولید شکلات مگنوم از یک کمپین بسیار هیجانانگیز و جدید برای معرفی نوعی از بستنیهای خود به نام Magnum Temptation استفاده کرد. این برند با حمایت سایتهایی مانند یوتیوب یک بازی دیجیتال آنلاین با یادبود سوپر ماریو طراحی کرد. اما با این حال بازی واقعی از طریق صفحات اینترنت انجام میشد. به این صورت که کاربران باید در سراسر صفحات مشخص وب جستجو و آبنبات پیدا میکردند و با ظاهری مانند سوپرماریو به فعالیت میپرداخت. درنهایت وقتی دوباره وارد سایت مگنوم میشدند، امتیاز آنها حساب میشد. هرچقدر تعداد آبنباتها بیشتر بود، مقامی که کاربر کسب میکرد نیز بالاتر میرفت.
این گیمیفیکیشن در شبکههای اجتماعی سروصدای زیادی کرد. حتی یک روز url سایت مگنوم توانست رکورد بیشترین توییت در جهان را از آن خود کند. بازی مگنوم بسیار هوشمندانه طراحی شده بود؛ زیرا نهتنها محصول جدید خودش را تبلیغ کرد بلکه آمار بازدید سایت همکارانش را نیز بالا برد.
تعداد بازیکنان این بازی حدود 700هزار نفر از سراسر جهان بود که به طور میانگین هر کاربر 8.5 دقیقه بازی کرده بود.
در ادامه ویدیو این بازی جذاب را ببینید.