شرکت ایرانسل و گیمیفیکیشنمرجان شرافتی۲ مرداد ۱۳۹۸بازاریابی و فروش یکی از مهم ترین ارکان در هر کسب و کاری است و شرکت ها همواره به دنبال روش های جدیدی برای ... ادامه مطلب
گیمیفیکیشن در استارباکسکوثر معصومی۱ مرداد ۱۳۹۸نخستین کافیشاپ با نام استارباکس در ۳۱ مارس ۱۹۷۱ در شهر سیاتل با همکاری سه دوست، یک معلم زبان انگلیسی به نامجری بالدوین، یک معلم تاریخ ... ادامه مطلب
چگونگی استفاده از gamification برای طراحی تجربیات سفر خاطره انگیزسید محمد امین جامعی۲۷ تیر ۱۳۹۸این را می توان با استفاده از تکنیک های مختلف مشخص شده در چارچوب کار بدست آورد، از جمله: 1 . آرامش و تنش ... ادامه مطلب
وفاداری با گیمیفیکیشنمرجان شرافتی۱۶ تیر ۱۳۹۸مفهوم وفاداری مفهوم وفاداری در مشتری و ایجاد مشتریان وفادار در چارچوب کسب و کار به صورت ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله ... ادامه مطلب
اثر زیگارنیک چیست؟ The Zeigarnic Effectایمان مهدی نژاد۱۹ آذر ۱۳۹۷فعالیت های نیمه تمام همواره در پس ذهن افراد پررنگ تر باقی می مانند ! ... ادامه مطلب
آیا با برنامه فروش ریفرال آشنایی دارید؟ایمان مهدی نژاد۱۷ آذر ۱۳۹۷برنامه فروش ریفرال یا همان فروش از طریق معرفی به دیگران خود زیر مجموعه ای از گیمیفیکیشن است ... ادامه مطلب