وفاداری با گیمیفیکیشنمرجان شرافتی۱۶ تیر ۱۳۹۸مفهوم وفاداری مفهوم وفاداری در مشتری و ایجاد مشتریان وفادار در چارچوب کسب و کار به صورت ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله ... ادامه مطلب
گیمیفیکیشن در بانکها- باشگاه مشتریان بانک ملتا دوستی۱۹ خرداد ۱۳۹۸بانکها بهعنوان مؤسسات خدمترسانی موظفاند به نحو مؤثری در تحقق نیازهای مشتریان گام برداشته و خود را با نیازهای جامعه هماهنگ سازند .محوریترین عامل ... ادامه مطلب
وضعیت گیمیفیکیشن در سال 2019 چگونه است؟ / بررسی ترندها و فرصتهای پیشروغلامعلی قاسمی۳ فروردین ۱۳۹۸امسال ، زمانی خوب و انرژی بخشی جهت پیش بینیها و مصوبهها است، بنابراین، در اینجا، چشماندازهای ما جهت ارائه روندهای گیمیفیکیشن در سال ... ادامه مطلب
نکاتی برای موفقیت گیمیفیکیشن در سازمان هااحسان گیلانی۲۹ دی ۱۳۹۷نکاتی که در زیر اشاره می کنیم به شما کمک می کند تا شانس موفقیت گیمیفیکیشن را در یک سازمان بالاتر ببرید یک ... ادامه مطلب
مدیریت، پایش و اندازه گیری گیمیفیکیشن در عملاحسان گیلانی۲۹ دی ۱۳۹۷گیمیفیکیشن یک پروژه نیست، یک برنامه است و به صورت طولانی مدت آثار کامل خود را نشان می دهد ایجاد استراتژی گیمیفیکیشن پایدار توصیه ... ادامه مطلب
چه چیزی تعیین میکند که کدام شاخص کلیدی عملکرد برای یک کسب و کار مناسب است؟سیده سپیده علوی۱۲ دی ۱۳۹۷در بالاترین سطح، هدف کسب و کار و استراتژیها، شاخص کلیدی عملکرد مناسب برای یک کسب و کار را تعیین میکند. با این حال، ... ادامه مطلب