گیمیفیکیشن در تویوتا

شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن با قدمت و فعالیت گسترده ای که دارا می باشد در سال های اخیر اقدامات بسیار مثبتی در راستای ارایه خدمات هرچه بهتر با بهره گیری ازگیمیفیکیشن انجام داده است.
به عنوان نمونه یکی از محصولات این کمپانی خودرویی به نام کینتو می باشد.این خودرو تفاوت ویژه ای با سایر محصولات این شرکت داراست. سیستم تعریف شده در این خودرو به این صورت است که خودرو پس از خریداری مشتری به مرکز اطلاعات تویوتا متصل می شود.البته تویوتا توضیحی پیرامون چگونگی این اتصال نداده است.اما فهمیدن این موضوع کار مشکلی نیست.
نحوه کارکردن این سیستم به این صورت است که رانندگی با خودرو کاملا تحت نظر می باشد. رعایت و احترام به قوانین امتیاز شما را افزایش می دهد.با افزایش حجم امتیازات به حدموردنظر شرکت تویوتا خدمات ویژه ای برای صاحبان خودروهای برتر در نظر گرفته است؛مانند پرداخت بیمه و عوارض خودرو، سرویس دوره ای رایگان، شرایط ویژه برای خریداری سایر محصولات.
این سیستم عملا با بهره گیری از گیمیفیکیشن کمک شایانی به گسترش فرهنگ مناسب رانندگی می کند.

کاربردهای گیمیفیکیشنگیمیفیکیشن برای شهرهوشمندگیمیفیکیشن برای کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *