چرا سرمایه جذب کنیم؟یونس رشیدی۲ مرداد ۱۳۹۸در فرآیند راهاندازی یک استارتاپ بعد از پروسهی تولید محصول یا ارائه خدمتی که مردم واقعا خواهانش باشند، جذب سرمایه دومین بخش دشوار است. ... ادامه مطلب
زیاد بازی کن، یاد بگیرسید محسن کسائیان۲ مرداد ۱۳۹۸یادگیری بر اساس بازی یادگیری مبتنی بر بازی یک انقلاب در یادگیری است. فراتر از مدارس و دانشگاه ها ، در واقع بازی های ... ادامه مطلب
تست شخصیتی بازیکنان در Bartle Chartسید محمد امین جامعی۲ مرداد ۱۳۹۸http://www.matthewbarr.co.uk/bartle تست بارتل روانشناسی گیمر تست بارتل بازیکنان بازی های آنلاین چند نفره را به دسته بندی هایی بر اساس طبقه بندی Bartle از ... ادامه مطلب
گیمیفیکیشن در بستنی مگنومکوثر معصومی۱ مرداد ۱۳۹۸شرکت تولید شکلات مگنوم از یک کمپین بسیار هیجانانگیز و جدید برای معرفی نوعی از بستنیهای خود به نام Magnum Temptation استفاده کرد. این ... ادامه مطلب
شناخت انواع بازیکن / معرفی چارت بارتلامیر شکوری زنگنه۱ مرداد ۱۳۹۸پروفسور ریچارد بارتل، محقق پیشین در حوزه بازی ها، تست بارتل که یک نوع روانشناسی گیمرهاست را ایجاد کرد. این تست از مجموعهای از ... ادامه مطلب
بازی های جدیزهره ناظری۱ مرداد ۱۳۹۸serious gameیا بازی کاربردی applied game نوعی بازی است که هدف اصلی از طراحی آن، چیزی فراتر از صرفاً سرگرمی است. صفت «جدی» به ... ادامه مطلب