چرا سرمایه جذب کنیم؟یونس رشیدی2 مرداد 1398در فرآیند راهاندازی یک استارتاپ بعد از پروسهی تولید محصول یا ارائه خدمتی که مردم واقعا خواهانش باشند، جذب سرمایه دومین بخش دشوار است. ... ادامه مطلب
زیاد بازی کن، یاد بگیرسید محسن کسائیان2 مرداد 1398یادگیری بر اساس بازی یادگیری مبتنی بر بازی یک انقلاب در یادگیری است. فراتر از مدارس و دانشگاه ها ، در واقع بازی های ... ادامه مطلب
تست شخصیتی بازیکنان در Bartle Chartسید محمد امین جامعی2 مرداد 1398http://www.matthewbarr.co.uk/bartle تست بارتل روانشناسی گیمر تست بارتل بازیکنان بازی های آنلاین چند نفره را به دسته بندی هایی بر اساس طبقه بندی Bartle از ... ادامه مطلب
گیمیفیکیشن در بستنی مگنومکوثر معصومی1 مرداد 1398شرکت تولید شکلات مگنوم از یک کمپین بسیار هیجانانگیز و جدید برای معرفی نوعی از بستنیهای خود به نام Magnum Temptation استفاده کرد. این ... ادامه مطلب
شناخت انواع بازیکن / معرفی چارت بارتلامیر شکوری زنگنه1 مرداد 1398پروفسور ریچارد بارتل، محقق پیشین در حوزه بازی ها، تست بارتل که یک نوع روانشناسی گیمرهاست را ایجاد کرد. این تست از مجموعهای از ... ادامه مطلب
بازی های جدیزهره ناظری1 مرداد 1398serious gameیا بازی کاربردی applied game نوعی بازی است که هدف اصلی از طراحی آن، چیزی فراتر از صرفاً سرگرمی است. صفت «جدی» به ... ادامه مطلب